Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

δημοκρατία-χούντα, σημειώσατε διπλό.

δυο λόγια μόνο για σήμερα...
Μαζεύτηκαν πολλά άτομα στο Σύνταγμα...Φωνάξανε॥όλα καλά॥
Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι.....

...τελικά ζούμε ή όχι σε δημοκρατία??? σοβαρά αναρωτιέμαι॥
έχω ή δεν έχω δικαίωμα να βγω στο δρόμο και να διαδηλώσω για τα νόμιμα δικαιώματά μου?
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ?????
ΜΕ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ??

μαζεμένοι διαδηλωτές στην πλατεία και τα ΜΑΤ στα σκαλιά από πάνω και κάποιοι από αυτούς βγάζαν φωτογραφίες τους διαδηλωτές.... ΓΙΑΤΙ???
δηλαδή απαγορεύεται να φωνάξω??? ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΚΕΛΩΣΕΤΕ?

Επίσης ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ???
ΜΕ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ??

Δεν το παίζω ούτε επαναστάτης, ούτε τίποτα॥
Είχα κατέβει στο κέντρο για μια προσωπική μου δουλειά και χρησιμοποίησα το μετρό।

ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΑ?????
ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΧΩΡΟ ΧΗΜΙΚΑ!!!!! ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΓΙΑΤΙ??

Ο κος Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι τώρα που δεν υπάρχει πια άσυλο(ΤΡΑΓΙΚΟ!!) στα πανεπιστήμια είναι ευκαιρία να κλείσει η σελίδα που διατηρούν ορισμένα άτομα αριστερής προέλευσης μέσω του Ε।Μ.Π.
δηλαδή ρωτάω ,επειδή εγώ είμαι και χαζός και δεν καταλαβαίνω, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ??? Ο,ΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ??

Η δουλειά που προανέφερα πριν και η οποία με ανάγκασε να πάω στο κέντρο ήταν η επίσκεψή μου σε ένα συγγενικό σπίτι।
Όταν η ανηψούλα μου με είδε με πρησμένα μάτια από τα δακρυγόνα και να βήχω συνέχεια από τα χημικά, με ρώτησε τί έχω...
...της είπα....βάλε το μπουφάν σου και πήγαινε τώρα στο Σύνταγμα...αυτά που θα μάθεις εκέι σήμερα, δε θα τα μάθεις ποτέ στο σχολείο।

Δε θέλω να μείνω άλλο σε αυτήν τη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου