Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Κείμενο του αναρχικού Χριστόφορου Κορτέση, στο ΠΟΝΤΙΚΙ 24-11-2011 σχετικά με ψευδή δημοσιεύματα εφημερίδων και μπατσοblog το τελευταίο διάστημα

Ψευδή και εντελώς ανυπόστατα, αποκυήματα της νοσηρής φαντασίας κάποιων δημοσιογράφων που συνεχίζουν με ευλάβεια να υπηρετούν τα πάσης φύσεως τρομοσενάρια που κατασκευάζονται από τις εγχώριες και όχι μόνο αστυνομικές αρχές, είναι ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκαν τις τελευταίες εβδομάδες σε δύο εφημερίδες και σάιτ στο ίντερνετ, τα οποία αναφέρονται στο πρόσωπό μου και με συνδέουν με γεγονότα και ευρήματα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα (μεταξύ αυτών και δισέλιδο –ανυπόγραφο!- ρεπορτάζ της εφημερίδας σας στις 10-11-2011 με τίτλο «Νέα γκάφα της ΕΛ.ΑΣ.»).

Η χρονική στιγμή που γράφτηκαν –σε συνδυασμό με το κατάπτυστο περιεχόμενό τους- είναι τουλάχιστον ύποπτη και επικίνδυνη καθώς δημοσιεύονται ακριβώς ένα μήνα μετά την έναρξη της δίκης για την υπόθεση του Επαναστατικού Αγώνα, στο πλαίσιο της οποίας κατηγορούμαι. Προφανώς λίγη σημασία έχει η κατηγορηματική εκ μέρους μου άρνηση εμπλοκής στην υπόθεση από την πρώτη στιγμή της σύλληψής μου (10-04-2010). Ακόμα λιγότερη δε, η επί ένα χρόνο παραμονή μου στη φυλακή, την οποία διέταξε η αντιτρομοκρατική, εκτέλεσαν οι δικαστικές αρχές και νομιμοποίησε με υπερβάλλοντα ζήλο η πλειονότητα των δημοσιογράφων. Η πολιτική μου ταυτότητα ως αναρχικός, η συμμετοχή μου εδώ και χρόνια στους κοινωνικοταξικούς αγώνες, η κάθετη άρνησή μου να αποκηρύξω τις συντροφικές και φιλικές μου σχέσεις και να καταδικάσω επιλογές αγώνα συντρόφων μου είναι για μένα αξιακές επιλογές, οι οποίες εντέλει αποτελούν τον πραγματικό πυρήνα της δίωξής μου.

Τόσο το ανυπόγραφο κείμενο της εφημερίδας σας, όσο κι εκείνο στο ίντερνετ (www.bloko.gr, 5-11-2011 με την υπογραφή κάποιου Παναγιώτη Σπυρόπουλου) δημοσιεύουν με θράσος τα στοιχεία μου, παρουσιάζουν φανταστικά «ευρήματα» στο σπίτι μου (οδ.Σαραντόγλου, Νέα Φιλαδέλφεια), χρησιμοποιούν χαρακτηρισμούς και εξάγουν αυθαίρετα συμπεράσματα που δεν καταγράφονται ούτε καν υπονοούνται πουθενά και σε κανένα έγγραφο της σχηματισθείσας δικογραφίας (και πώς θα μπορούσαν άλλωστε, εφόσον δεν υπήρξαν ποτέ). Διερωτώμαι, λοιπόν, από πιο από τα αντικείμενα του σπιτιού, όπως αυτά καταγράφονται λεπτομερώς στην επίσημη έκθεση έρευνας και κατάσχεσης (ημ/νία 12-04-2010) εξάγεται το συμπέρασμα ότι πρόκειται για «γιάφκα»; Από ποιο υπαρκτό και καταγεγραμμένο γεγονός τεκμαίρεται ότι το σπίτι μου «αποτελούσε σημείο συνάντησης των μελών της οργάνωσης, πριν ξεκινήσουν τις ενέργειές τους»; Φτηνό και κακόγουστο σενάριο, το οποίο δεν έχουν (ακόμα τουλάχιστον) τολμήσει να υποστηρίξουν ούτε η αστυνομία ούτε οι δικαστικοί που χειρίζονται την υπόθεση. Απαιτώ να σταματήσουν κατευθυνόμενες και κακόβουλες αναφορές στο πρόσωπό μου και ταυτόχρονα ξεκαθαρίζω τα εξής: ουδέποτε κατείχα «προκήρυξη του Επαναστατικού Αγώνα, με τις διορθώσεις που έγιναν» για συγκεκριμένη ενέργεια, «υλικά μεταμφίεσης (κουκούλες, φόρμες παραλλαγής, μάσκες, μπότες)», «διαρρηκτικά εργαλεία», «άδειες βαλίτσες», γι’ αυτό και τίποτα από τα παραπάνω δεν περιλαμβάνεται στην προαναφερθείσα έκθεση. Ουδέποτε χρησιμοποίησα «ψεύτικα στοιχεία» για την ενοικίαση του σπιτιού ούτε πλήρωνα το ενοίκιο σε «τραπεζικό λογαριασμό». Αντιθέτως υπάρχει επίσημο έγγραφο της συγκατοίκου μου με πλήρη στοιχεία στο οποίο αιτείται να της αποδοθεί το σπίτι μας. Αποδέχομαι, πάντως , ότι νομίμως κατείχα πένσες, κατσαβίδια και διάφορα εργαλεία καθότι τυγχάνουν απαραίτητα στο επάγγελμά μου (ηλεκτρολόγος) και τα οποία ούτε καν η αστυνομία δεν κατέσχεσε στο σύνολό τους, παρά μόνο ελάχιστα για τα οποία μάλιστα δεν προέκυψε καμία συσχέτιση με οτιδήποτε (σύμφωνα με την από 30-09-2010 επίσημη έκθεση πραγματογνωμοσύνης). Βασιλικότεροι του βασιλέως κάποιοι, ξεπερνούν τα ποινικά όρια περί συκοφαντίας… Όσο για ρεπορτάζ στο Βήμα της Κυριακής (6-11-2011), στο οποίο χαρακτηρίζομαι ως συλληφθείς -«μέλος» της οργάνωσης, σε επόμενο άρθρο του κ. Λαμπρόπουλου θα ήθελα να μάθω πώς έφτασε σ’ αυτό το συμπέρασμα ή καλύτερα από πού έχει την πληροφορία για μια τέτοια έκβαση της δίκης;

Στο ίδιο πλαίσιο, των ευφάνταστων τρομοσεναρίων αλλά και του «λέγε, λέγε κάτι μένει», εντάσσεται και η ανακάλυψη-κατασκευή «ορφανού DNA», που ως πολύφερνη νύφη κομίζουν τώρα τα τσακάλια του ελληνικού CSI για να δέσουν το γλυκό. Ένας «άγνωστος Χ» που εμφανίζεται από δικογραφία σε δικογραφία –με κανα χρόνο καθυστέρηση(!)- να κόβει βόλτες από σπίτια σε χώρους που διατηρούσαν ένοπλες οργανώσεις, σε όπλα και αργότερα ποιος ξέρει από πού αλλού….

Χριστόφορος Κορτέσης

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή