Ακολουθεί το κείμενο:
Το Αγρίνιο ήταν, είναι και θα παραμείνει
καθαρό από κάθε φασιστική βρωμιά
Ο φασισμός, ο εθνικισμός και ο ρατσισμός είναι τρεις αλληλένδετες
έννοιες με μισάνθρωπα, αντικοινωνικά, συντηρητικά και οπισθοδρομικά
χαρακτηριστικά που στο μακρινό αλλά και πρόσφατο παρελθόν αιματοκύλισαν
ένα σωρό φορές το πλανήτη.
Οι νεοφασιστικές/νεοναζιστικές συμμορίες και οργανώσεις είχαν και διατηρούν ακόμη (όπως και σε αρκετές ακόμη χώρες στην ευρώπη αλλά και παγκοσμίως) παρακρατικά χαρακτηριστικά μιας και αποτελούσαν την άτυπη αλλά ξεκάθαρη εφεδρεία του κράτους και της εξουσίας. Καθόλου τυχαίο που η άνοδος τους συνέπεσε με τη διόγκωση της κρίσης και τα αποτελέσματα αυτής, φτώχεια, ανεργία, εξαθλίωση, κοινωνική αναταραχή.
Χρήσιμο όργανο λοιπόν του κράτους και του συστήματος οι νεοφασίστες και ας το παίζουν αντισυστηματικοί. Τη στιγμή που η εξουσία αρχίζει να απειλείται από τη συσσωρευμένη κοινωνική και λαϊκή οργή και αγανάκτηση και βλέπει ότι δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει μόνο με την αστυνομία και τα μέσα μαζικής εξαπάτησης πετάει στη σκακιέρα την εφεδρεία της, τη συμμορία της χρυσής αυγής. Όταν οι πολιτικοί αρχίζουν να τρέμουν εξαιτίας της μαζικότατης κοινωνικής αγανάκτησης, το μόνο που τους μένει είναι να στρέψουν έντεχνα την αγανάκτηση και την οργή αυτή μέσα στους κόλπους των εξαθλιωμένων και των μη ευνοημένων κομματιών του κοινωνικού συνόλου αποπροσανατολίζοντας και στρέφοντας τα κοινωνικά αυτά κομμάτια σε ένα μεταξύ τους αλληλοφάγωμα.
Κάπως έτσι ο εργαζόμενος στρέφεται ενάντια στον άνεργο, ο εργάτης ενάντια στον εργάτη, ο οπαδός ενάντια στον οπαδό, ο έλληνας εξαθλιωμένος ενάντια στο μετανάστη ή τσιγγάνο εξαθλιωμένο (όπως και το αντίστροφο) και πάει λέγοντας.. Τεράστια είναι η συμβολή της χρυσής αυγής σε αυτό το αλληλοφάγωμα (όπως άλλωστε και των Μ.Μ.Εξαπάτησης). Προσπαθεί να πείσει τη κοινωνία ότι ο βασικός υπαίτιος για τα κατάντια του λαού είναι ο μετανάστης, ο πρόσφυγας και ο τσιγγάνος. Οι τρόποι που χρησιμοποιεί για να πετύχει αυτό είναι συγκεκριμένοι. Από τη μια τα εμετικά ρατσιστικά της κηρύγματα περί εθνικής και φυλετικής καθαρότητας και από την άλλη η μέθοδος της υπερ-απλούστευσης και του τσουβαλιάσματος. Αυτές τις μεθόδους πρέπει να αντικρούσει η κοινωνία. Επειδή κάποιοι μετανάστες κλέβουν αυτούς που δεν πρέπει και δολοφονούν δεν σημαίνει ότι όλοι οι μετανάστες είναι κλέφτες και δολοφόνοι… Επειδή κάποιοι τσιγγάνοι είναι κάφροι και κλέβουν ανήμπορες γιαγιάδες στο δρόμο δεν σημαίνει ότι όλοι οι τσιγγάνοι είναι κάφροι και κλέφτες ανήμπορων ανθρώπων… Επειδή κάποιοι έλληνες είναι βιαστές και παιδεραστές δεν σημαίνει ότι όλοι οι έλληνες είναι βιαστές και παιδεραστές…..Αν και στις περιπτώσεις που οι θύτες είναι ελληνικής προσέλευσης τα μ.μ.ε δεν χρησιμοποιούν «ταμπέλα προέλευσης» όπως κάνουν πάντα στις περιπτώσεις που οι θύτες είναι μετανάστες ή ρομά πχ..
Μεγάλο μέρος του οπαδικού χώρου του αγαπημένου μας συλλόγου (όπως το group της Αυτόνομης Ζώνης αλλά και άλλων groups και οργανωμένων και μη οπαδών του Παναιτωλικού) βλέπουν το γήπεδο ως μια μικρογραφία της κοινωνίας. Για αυτό το λόγο έχουν υπάρξει στη κερκίδα παρεμβάσεις με αντιφασιστικά, αντιρατσιστικά, αντιμπατσικά και άλλα κοινωνικά μηνύματα. Οι νεοφασιστικές και παρακρατικές συμμορίες χρησιμοποιούν ως βασικούς χώρους στρατολόγησης τα γήπεδα και στη συνέχεια τις πλατείες, τους δρόμους, τα σχολεία. Στο γήπεδο μας μεγαλώσαμε μαζί και μοιραστήκαμε τις ίδιες κερκίδες με συνοπαδούς, συμπολίτες και πάνω από όλα ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ μας, βαλκάνιας, ρομά, αφρικανικής και ασιατικής καταγωγής. Με τους ίδιους αυτούς συμπολίτες μας δουλέψαμε μαζί, μοιραστήκαμε το ίδιο θρανίο στο σχολείο, ταξιδέψαμε στο ίδιο λεωφορείο ακολουθώντας το Παναιτωλικό, αράξαμε και αράζουμε ακόμη στις ίδιες πλατείες. Δεν θα επιτρέψουμε λοιπόν σε κανένα εθνόκαυλο μαλάκα και ρατσιστή να απλώσει το βρωμόχερο του σε κανένα από τους φίλους μας αυτούς. Η πόλη μας και οι πλατείες της, το γήπεδο μας και οι κερκίδες του ανήκουν σε όλους εμάς και σε κανένα ξεφτίλα χρυσαυγίτη, σε κανένα ρουφιάνο, σε κανένα μπάτσο, σε κανένα μπράβο.
Οι νεοφασιστικές/νεοναζιστικές συμμορίες και οργανώσεις είχαν και διατηρούν ακόμη (όπως και σε αρκετές ακόμη χώρες στην ευρώπη αλλά και παγκοσμίως) παρακρατικά χαρακτηριστικά μιας και αποτελούσαν την άτυπη αλλά ξεκάθαρη εφεδρεία του κράτους και της εξουσίας. Καθόλου τυχαίο που η άνοδος τους συνέπεσε με τη διόγκωση της κρίσης και τα αποτελέσματα αυτής, φτώχεια, ανεργία, εξαθλίωση, κοινωνική αναταραχή.
Χρήσιμο όργανο λοιπόν του κράτους και του συστήματος οι νεοφασίστες και ας το παίζουν αντισυστηματικοί. Τη στιγμή που η εξουσία αρχίζει να απειλείται από τη συσσωρευμένη κοινωνική και λαϊκή οργή και αγανάκτηση και βλέπει ότι δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει μόνο με την αστυνομία και τα μέσα μαζικής εξαπάτησης πετάει στη σκακιέρα την εφεδρεία της, τη συμμορία της χρυσής αυγής. Όταν οι πολιτικοί αρχίζουν να τρέμουν εξαιτίας της μαζικότατης κοινωνικής αγανάκτησης, το μόνο που τους μένει είναι να στρέψουν έντεχνα την αγανάκτηση και την οργή αυτή μέσα στους κόλπους των εξαθλιωμένων και των μη ευνοημένων κομματιών του κοινωνικού συνόλου αποπροσανατολίζοντας και στρέφοντας τα κοινωνικά αυτά κομμάτια σε ένα μεταξύ τους αλληλοφάγωμα.
Κάπως έτσι ο εργαζόμενος στρέφεται ενάντια στον άνεργο, ο εργάτης ενάντια στον εργάτη, ο οπαδός ενάντια στον οπαδό, ο έλληνας εξαθλιωμένος ενάντια στο μετανάστη ή τσιγγάνο εξαθλιωμένο (όπως και το αντίστροφο) και πάει λέγοντας.. Τεράστια είναι η συμβολή της χρυσής αυγής σε αυτό το αλληλοφάγωμα (όπως άλλωστε και των Μ.Μ.Εξαπάτησης). Προσπαθεί να πείσει τη κοινωνία ότι ο βασικός υπαίτιος για τα κατάντια του λαού είναι ο μετανάστης, ο πρόσφυγας και ο τσιγγάνος. Οι τρόποι που χρησιμοποιεί για να πετύχει αυτό είναι συγκεκριμένοι. Από τη μια τα εμετικά ρατσιστικά της κηρύγματα περί εθνικής και φυλετικής καθαρότητας και από την άλλη η μέθοδος της υπερ-απλούστευσης και του τσουβαλιάσματος. Αυτές τις μεθόδους πρέπει να αντικρούσει η κοινωνία. Επειδή κάποιοι μετανάστες κλέβουν αυτούς που δεν πρέπει και δολοφονούν δεν σημαίνει ότι όλοι οι μετανάστες είναι κλέφτες και δολοφόνοι… Επειδή κάποιοι τσιγγάνοι είναι κάφροι και κλέβουν ανήμπορες γιαγιάδες στο δρόμο δεν σημαίνει ότι όλοι οι τσιγγάνοι είναι κάφροι και κλέφτες ανήμπορων ανθρώπων… Επειδή κάποιοι έλληνες είναι βιαστές και παιδεραστές δεν σημαίνει ότι όλοι οι έλληνες είναι βιαστές και παιδεραστές…..Αν και στις περιπτώσεις που οι θύτες είναι ελληνικής προσέλευσης τα μ.μ.ε δεν χρησιμοποιούν «ταμπέλα προέλευσης» όπως κάνουν πάντα στις περιπτώσεις που οι θύτες είναι μετανάστες ή ρομά πχ..
Μεγάλο μέρος του οπαδικού χώρου του αγαπημένου μας συλλόγου (όπως το group της Αυτόνομης Ζώνης αλλά και άλλων groups και οργανωμένων και μη οπαδών του Παναιτωλικού) βλέπουν το γήπεδο ως μια μικρογραφία της κοινωνίας. Για αυτό το λόγο έχουν υπάρξει στη κερκίδα παρεμβάσεις με αντιφασιστικά, αντιρατσιστικά, αντιμπατσικά και άλλα κοινωνικά μηνύματα. Οι νεοφασιστικές και παρακρατικές συμμορίες χρησιμοποιούν ως βασικούς χώρους στρατολόγησης τα γήπεδα και στη συνέχεια τις πλατείες, τους δρόμους, τα σχολεία. Στο γήπεδο μας μεγαλώσαμε μαζί και μοιραστήκαμε τις ίδιες κερκίδες με συνοπαδούς, συμπολίτες και πάνω από όλα ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ μας, βαλκάνιας, ρομά, αφρικανικής και ασιατικής καταγωγής. Με τους ίδιους αυτούς συμπολίτες μας δουλέψαμε μαζί, μοιραστήκαμε το ίδιο θρανίο στο σχολείο, ταξιδέψαμε στο ίδιο λεωφορείο ακολουθώντας το Παναιτωλικό, αράξαμε και αράζουμε ακόμη στις ίδιες πλατείες. Δεν θα επιτρέψουμε λοιπόν σε κανένα εθνόκαυλο μαλάκα και ρατσιστή να απλώσει το βρωμόχερο του σε κανένα από τους φίλους μας αυτούς. Η πόλη μας και οι πλατείες της, το γήπεδο μας και οι κερκίδες του ανήκουν σε όλους εμάς και σε κανένα ξεφτίλα χρυσαυγίτη, σε κανένα ρουφιάνο, σε κανένα μπάτσο, σε κανένα μπράβο.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ
Υ.Γ: Επειδή κάποιοι ίσως ξεχνούν: Ο σύνδεσμος μας στα άη-
βασιλιώτικα στηρίζεται και από αρκετούς τσιγγάνους συμπολίτες και
συνοπαδούς μας. Για όσους δεν γνωρίζουν η περιοχή αυτή ονομάζεται στη
τοπική αργκό του δρόμου Brooklyn μιας και που από παλιά συμβίωναν, τις
περισσότερες φορές αρμονικά, λευκοί και «μάυροι» (μελαμψοί) στην ίδια
γειτονιά. Ο σύνδεσμος μας στον άγιο Κωνσταντίνο βρίσκεται στην ομώνυμη
ιστορικότατη προσφυγογειτονιά του Αγρινίου. Εκεί όπου κατέφυγαν και
εγκαταστάθηκαν χιλιάδες συνάνθρωποι μας κυνηγημένοι και κατατρεγμένοι
από τα τουρκικά και ελληνικά εθνοκυριαρχικά συμφέροντα αλλά και από τα
οικονομικά συμφέροντα των ευρωπαϊκών δυνάμεων. Το Αγρίνιο αγκάλιασε τους
τότε πρόσφυγες και θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο και με τους τωρινούς
πρόσφυγες που αναγκάζονται να αφήσουν τα σπίτια και τις γειτονιές τους
εξαιτίας των πολέμων που ξεκινούν και συντηρούν οι σύμμαχοι του
ελληνικού κράτους.
ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ
*ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΖΩΝΗ *YOUTH BLOCK
*ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ/ΣΤΡΙΕΣ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
ΑΓΡΙΝΙΟ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012
ΑΓΡΙΝΙΟ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΕΣ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΞΩ ΟΙ ΑΛΒΑΝΑΡΑΔΕΣ...!
ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑ-ΚΑΠΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΛΑΚΑ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΒΡΩΜΟΪΣΛΑΜ...!
kala klaiw apo ta gelia
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑΧΑ........!!!!!!!!!!!!!!!!