Άγνωστο
παραμένει πότε θα πραγματοποιήσει εκ νέου τα δρομολόγιά του το πλοίο
της εταιρείας LANE το «Βιτσέντζος Κορνάρος», καθώς το πλήρωμα
πραγματοποιεί από χθες επίσχεση εργασίας για μη καταβολή δεδουλευμένων.
Η εταιρεία σε επιστολή της προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά αναγνωρίζει το πρόβλημα και αναφέρει ότι της οφείλονται από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας 1.700.000 ευρώ από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές.
Για την υπόθεση έχει ενημερωθεί προφορικά ο εισαγγελέας, ενώ σύμφωνα με τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά αναμένεται και η σύνταξη δικογραφίας για τη μη καταβολή δεδουλευμένων.
Στη πρόσφατη συνάντηση που είχε η αρμόδια υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Α.Διαμαντοπούλου με τους συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, τους διαβεβαίωσε ότι μέχρι τέλος του μήνα θα έχει εκταμιευθεί το ποσό των 15 εκατ.ευρώ που είναι χρήματα από επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και οφείλονται σε πλοιοκτήτριες εταιρείες.
Στο συγκεκριμένο πλοίο, που πραγματοποιεί την διαδρομή στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσαμος (Καστέλλι), εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα και όπως καταγγέλλουν, έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.
24h.gr
Η εταιρεία σε επιστολή της προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά αναγνωρίζει το πρόβλημα και αναφέρει ότι της οφείλονται από το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας 1.700.000 ευρώ από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές.
Για την υπόθεση έχει ενημερωθεί προφορικά ο εισαγγελέας, ενώ σύμφωνα με τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά αναμένεται και η σύνταξη δικογραφίας για τη μη καταβολή δεδουλευμένων.
Στη πρόσφατη συνάντηση που είχε η αρμόδια υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Α.Διαμαντοπούλου με τους συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, τους διαβεβαίωσε ότι μέχρι τέλος του μήνα θα έχει εκταμιευθεί το ποσό των 15 εκατ.ευρώ που είναι χρήματα από επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και οφείλονται σε πλοιοκτήτριες εταιρείες.
Στο συγκεκριμένο πλοίο, που πραγματοποιεί την διαδρομή στην «άγονη γραμμή» Πειραιά, Κύθηρα, Γύθειο, Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Αντικύθηρα, Κίσαμος (Καστέλλι), εργάζονται περίπου 60 άτομα πλήρωμα και όπως καταγγέλλουν, έχουν να πληρωθούν εδώ και πέντε μήνες, και συγκεκριμένα από τον Οκτώβριο του 2011.
24h.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου