Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

βλάκας, χαζός, μαλάκας, Έλληνας













Άραγε υπάρχει σε άλλη γλώσσα η λέξη ''φιλότιμο''?? Μάλλον όχι...Είναι μονάχα στο πετσί του Έλληνα...Βέβαια και άλλες λέξεις δεν υπάρχουν στα ξένα λεξιλόγια...Όπως, ας πούμε, η λέξη ''λαμογιά''.... ή η λέξη ''παγαποντιά''...





Άραγε υπάρχει άλλος λαός τόσο κουτοπόνηρος όσο ο ελληνικός??? Είναι βέβαιο πως όλοι μας έχουμε χλευάσει στο παρελθόν κάποιον τουρίστα είτε για το ντύσιμό του είτε για την ομιλία του...Βέβαι μετά από λίγο καιρό φοράμε και εμείς τα ίδια ρούχα...και φυσικά μαθαίνουμε στα φροντιστήρια τη γλώσσα του..





Άραγε υπάρχει σε άλλη χώρα τόσο έντονο το ''ρουσφέτι''? Μάλλον όχι...Είναι χαρακτηριστικό πως σε όποια έρευνα γίνεται, η Ελλαδίτσα μας, αν και μικρή.....είναι μεγάλη στη διαφθορά...και συγκεκριμένα πρώτη!!!





Άραγε υπάρχει πιο χαζός λαός από μας που να βγάζει συνέχεια κυβέρνηση είτε μια οικογένεια είτε μια άλλη??? Μάλλον όχι... ή μάλλον..σίγουρα όχι!!





Άραγε υπάρχει πιο ξεχασιάρικος λαός που να θυμάται να βγαίνει στο δρόμο μόνο όταν είναι κάποια μεγάλη επέτειος μόνο?? 17 Νοέμβρη π.χ. ή πλέον 6 Δεκέμβρη....




Άραγε υπάρχει πιο υποκριτής λαός που όλο βρίζει τους πολιτικούς για τα αμάξια τους και τις βίλες τους και εκείνος να έχει πολλά παραπάνω? Σίγουρα όλοι ξέρουμε αρκετούς με 2-3 αμάξια, με εξοχικό(μάλλον αυθαίρετο) και φυσικά κινητό που να αξίζει πάνω από 700 ευρώ..








Άραγε υπάρχει πιο άθεος λαός που λέει ότι πιστεύει και πάει εκκλησία μόνο σε γάμους και


βαφτήσια?? Ή άντε και σε καμιά Ανάσταση?








Άραγε υπάρχει πιο αντιφατικός λαός που από τη μια το παίζει νοικοκύρης και θεοσεβούμενος και από την άλλη κερατώνει τη γυναίκα του, την χτυπάει και παραμελεί τα παιδιά του?








Δυστυχώς η αλήθεια είναι σκληρή...Όσο και να κατηγορούμε τους άλλους, άκρη δε βγαίνει....





Δε γίνεται για το κατάντημα της χώρας να φταίνε μόνο 300 άτομα..Όχι δε γίνεται!!





Έχουμε όλοι ανεξαιρέτως ευθύνη...





Ναι, φταίει ο βουλευτής, σίγουρα..




Αλλά έχω και εγώ ευθύνη που τον ψήφισα!





Φταίω και εγώ που καταπατώ την ελληνική γη χτίζοντας αυθαίρετα!





Φταίω και εγώ που θα πάρω τηλέφωνο το ''βύσμα'' για να πάρει το παιδί μου καλή μετάθεση στο στρατό...





Φταίω και εγώ που θα πάω στον πολιτικό για να βρει δουλειά στο παιδί μου.





Φταίω και εγώ που αντί να επαναστατώ κάθε μέρα, το θυμάμαι μόνο 2-3 φορές το χρόνο.





Φταίω και εγώ που προσπαθώ να ''την φέρω'' στο γείτονα μου..





Φταίω και εγώ που δουλεύω στην Εφορία και ''τα παίρνω''...




Φταίω και εγώ που τόσο καιρό αν και έχω επιχείρηση δεν κόβω αποδείξεις..






Φταίω και εγώ που είμαι Έλληνας.








6 σχόλια:

  1. ti malakies einai auta?einai dunaton na ta genikopoieis etsi ola?les kai oloi oi ellines einai etsi..kai fusika dn ftais epeidi eisai ellinas,ftais epeidi eisai amorfwtos.. sto kseno lexilogio ligo duskolo na uparxei i leksi lamogia autousia,alla einai sigouro oti uparxei kapoia antistoixi :p oxi oti upostirizw tous neoellines,alla esu to gamises to thema

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. giati re su kala ta lene...
    oloi mas ftaime gia edo pou ftasame!!!!
    k ego k esy k oloi!!
    tosa xronia exoyn viasei oloi auti ti xora!
    diladi esy den ekanes tipota kako?
    oute ena rousfeti?? tipota? agios??????!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ftais esu pou me lene ksenyxth ftais esy pou me lene alhth...
    (karras)
    ftais esu pou krazeis 1 lao pou oi pantes 8eloun na eksafanisoun apo ton xarth!
    arrage ksereis to giati??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Alitheia, makari na mi xreiazotan pote na kraksoume kanenan.
    Ostoso, kathe mera i pragmatikotita epivevaionei auta pou leme parapano.
    Eilikrina apodeikse mou oti o Ellinas den kanei osa leme parapano kai tha zitisoume dimosia syggnomi.
    Oti grafoume parapano einai xoris empatheia.
    Apla elpizoume na afypnistei o laos.

    ---stroumfAkiA---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε γαμω τα γκρίκλις σας! :Ρ
    Λοιπόν η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στην ιστορία των αιώνων ποτέ μα ποτέ δεν έκαναν καλό οι γενικεύσεις και το τσουβάλιασμα. Όλα θα μπορούσαν να αλλάξουν στην Ελλάδα (πρακτικά και ψυχολογικά) εάν έμπαιναν φυλακή καμιά 500αριά αποδεδειγμένα λαμόγια που βάλαν χέρι σε δημόσιο χρήμα και εάν φορολογούσαν τους ελβετόψυχους. όλα τ άλλα....δε ξέρω για σένα εγώ ποτέ δε ντράπηκα που είμαι έλληνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. BRAVO FILE ANWNIME, FENESE OTI EISAI ´´ELLHNAS´´ SE GNWRISA APO TI PRWTI SOU KIOLAS LEKSI ´´ MALAKIES´´ ´´GAMW´´
    FENESE OTI EISAI MORFOMENOS... KATA TA ALLA EISAI SWSTOS KAI EILIKRINIS PATRIOTIS OLOI ALLOI FTENE EKTWS APO SENA.. ALA PES MOU FILE MOU TI EKANES KAI TI KANEIS TWRA POU H PATRIDA SOU ELLEDA VRISKETE STA XERIA AUTWN POU THN POULISAN! DIOTI GIA MENA DEN FTENE OUTE OI GERMANOI OUTE OI TOKOGLYFOI .. FTEME OLOI EMEIS POU KOITOUSAME MONO TIN PARTI MAS.. EIMAI 38 XRONIA STO EKSWTERIKO KAI OLA AUTA TA XRONIA VLEPW ME THLIPSI OTI H ELLADA PARAOLO POU TOIS DOTHIKAN EUKERIES NA GINEI MIA POIO ORGANOMENI EUROPAIKI XWRA KAI NA ANAPTIKSI TI VIOMIXANIA TOU TOURISMOU TIS KAI OXI MONO DEN EKANE PARA MONO ´´KOUTOPONIRIES´´ DEN THA SOU ANAPTIKSW TO TI MPOROUSAME NA KANOUME SAN LAOS.. TO MONO POU THA SOU PW EINAI OTI KOROIDEUAME TOUS EUROPEOUS KAI KATHE ALO LAO OTI DOULEVOUN SAN ´´ROBOT´´ ENW EMEIS EIMASTE ARAXTOI STA BARAKIA KAI KEFETERIES ME ENA FRAPEDAKI KAI DEN MAS APASXOLOUSE TIPOTA ALO PARA TI EKANE O PANATHINAIKOS OLYMPIAKOS KAI AEK! MH MOU PEIS TWRA OTI EGW GIATI EFYGA APO TH ELLADA,, EIMAI 62 XRONWN YPIRETISA TIN PATRIDA 24 MINES! KAI EFYGA GIA SPOUDES... DEN ME SPOUDASE H ELLADA OUTE OI GONEIS MOU EIXANE TI DINATORITA AUTI. DOULEPSA KAI SPOUDASA FILE MOU...

    ΑπάντησηΔιαγραφή